Osobní zkušenosti s BetterBelly včetně autorčiny vlastní jsou v druhé polovině článku. Na začátek trochu vysvětlení ohledně BetterBelly

Metoda tréninku BetterBelly je jednoduchá. Budete trénovat na eliptickém trenažeru (orbitreku) nebo rotopedu 3x do týdne v délce 30 až 60 minut po dobu nejméně 4 po sobě jdoucích týdnů.

Když je zima až praští, máme chuť se zabalit do deky s horkým nápojem a nikam nevylézat až do jara. Jenže… jenže máme své povinnosti a navíc plesová sezona je v plném proudu. Nemluvě o čase, až se jaro zeptá a my svlékneme svetry a kabáty a odhalíme hříchy ze zimního období.

Pojďte se místo do deky zabalit do pásu BetterBelly a horký nápoj vyměnit za carnitin. Výsledky můžou být překvapivě rychle!

Na začátku studie Vás trenérka změří a hodnoty zapíše do Vaší permanentky. Úbytky jsou znatelné především v oblasti bříška, proto měříme obvody bříška kolem pupíku, pasu, zadečku a stehna (zpravidla stehno beze změny, hýždě nepatrný úbytek, většina úbytku obvodu je v pase v oblasti pupíku a 3 cm pod pupíkem). Na konci studie Vás opět přeměříme a rozdíl uvidíte sama.

Jak probíhá cvičení na Betterbelly?

Pak už přecházíme k samotnému tréninku. Trenérka Vás obalí nejprve strečovou folií z hygienických důvodů a potom Vám přes folii připne břišní pás vytvářející infračervené záření. Díky intenzitě tepelného záření a ve spojení s mírným tělesným pohybem Vaše tělo bude muset pracovat ještě více, aby se ochlazovalo. Tepelné záření působí nejen na povrchu, ale také uvnitř břicha na tuk u tělesných orgánů, a podporuje zrychlení krevního oběhu. Není smyslem zahřívat bříško při cvičení po celou dobu, ale cvičit ve stanovené teplotě. Pro lepší výsledky je tedy lepší nastavit nižší teploty a teprve při další studii teplotu postupně zvyšovat.

TIP navíc: zkuste skořicový gel Topvet. Půjde to ještě lépe 🙂

Betterbelly na hubnutí bříška
V kardiozóně si při cvičení Betterbelly můžete zkouknout prima seriál nebo probrat novinky s dalšími členkami 🙂

Jste zabalená do BetterBelly pásu, čas a teplotu máte nastavenou a co teď? Teď přichází kardiovaskulární trénink na orbitreku nebo rotopedu. Cvičte vždy v obuvi, doporučujeme ručník pro průběžné utírání a lahev s vodou nebo carnitinem. Nezadýchávejte se, cvičte s cílem cítit se zahřátá.

Tepovou frekvenci si měřte zhruba 1x za 7–10 minut, hlavně se musíte cítit dobře. Když je tepová frekvence nízká a chcete ji zvýšit, stačí přidat ke cvičení ruce, lehce zvýšit rychlost pohybu, případně lehce zvýšit zátěž. Pro snížení tepové frekvence stačí prodýchat se (hodně se nadechneme a vydechneme, opakujeme), spustit ruce podél boků, snížit zátěž, snížit rychlost, ale nezastavovat.

Vždy je třeba znát doporučený cílový rozsah Vaší tepové frekvence – trenérka Vám poradí, v průběhu cvičení se pohybujete v pásmu cílové tepové frekvence; důležité je cítit se dobře, zahřátá nikoli uhnaná, měla byste být schopná normálně mluvit.

Po ukončení cvičení vás trenérka odpojí od přístroje a sundá vám BetterBelly pás. Bezprostředně po cvičení doporučujeme provést lehký strečink na nohy (již bez pásu, ale fólii si ještě ponechte na těle). Trenérka vám ukáže vhodné cviky. Folii po strečinku můžete roztrhnout nebo rozstřihnout a vyhodit do koše; třeba v koupelně před sprchováním.

BetterBelly nás baví
BetterBelly nás baví

Všeho s mírou. Je vhodné nejíst cca 1 hod. před a po cvičení z důvodu lepšího spalování tuku. Zároveň není vhodné jít cvičit hladová – najezte se lehce 1,5 hodiny před cvičením, nezapomeňte také na carnitin či speciální spalovače. Po tréninku doporučujeme do půl hodiny něco do sebe dostat, kvůli obnově svalů. Sacharidy pro růst svalů (sacharidový shake, Gainer nebo banán), bílkoviny pro hubnuti a udržení svalů (proteinový koktejl). Do 2 hodin po cvičení potom normální jídlo.

Normální jídlo? Po dobu tréninkového programu a nejlépe i poté, je vhodné upravit svůj jídelníček. Kombinace prohřívání pásem Better Belly, lehkého kondičního cvičení a úpravy jídelníčku podle tohoto návodu může zajistit snížení obvodu pasu až o 2 konfekční velikosti za měsíc.

Doporučujeme vyloučit nebo výrazně omezit

  • 3 bílé jedy
  1. Cukr (jednoduché cukry: cukrovinky, čokoláda atd.)
  2. Bílá mouka (housky, koláče, bílý chléb atd.)
  3. Sůl a slané pochutiny, omezit přílišné solení
    Živočišné tuky (párky, salámy, tučné sýry, olej, máslo)
    Příliš mnoho sacharidů (normální těstoviny, bílá rýže, atd.)
    Alkohol
  • Živočišné tuky (párky, salámy, tučné sýry, olej, máslo)
  • Příliš mnoho sacharidů (normální těstoviny, bílá rýže, atd.)

Doporučujeme zařadit do vaší stravy

  • Celozrnné produkty v jakékoli formě: celozrnné těstoviny, celozrnný chléb (nikoli vícezrnný nebo jen tmavý obarvený karamelem)
  • Každý den ráno ovoce, přes den zeleninu, saláty
  • Proteiny: ryby, drůbež bez kůže, libové hovězí, proteinový nápoj nebo kvalitní proteinová tyčinka
  • Používejte pouze menší množství rostlinných olejů, např. olivový olej
  • Vhodné je jíst více menších porcí rozdělených na celý den – snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře
  • Poslední jídlo nejpozději 2-3 hod. před spaním: nejezte po 18 hodině

NEZAPOMEŇTE na Dostatek tekutin: nejlépe čisté vody, podle váhy cca 3 litry denně, jednorázově max. 0,5 litru. Noste celý den s sebou menší láhev – ale to už znáte 🙂

Nevěříte, dokud si BetterBelly sama nevyzkoušíte

Já osobně jsem díky komplikacím v těhotenství a následné kortikoidové léčbě přibrala na 92 kg a první rok po porodu jsem z toho byla naprosto zoufalá, protože jsem zkoušela skoro cokoliv a ručička váhy se skoro nehla. První rok se tělo čistilo, ale další rok už to bylo lepší. Našla jsem si svou cestu k pohybu, ale pořád to nebylo ono. A pak jsem objevila BetterBelly a doplnila ho low carb stravováním a nabrané kg i cm mizely a já byla konečně šťastná. V současné době čekám druhé dítě, ale po porodu se chystám znovu začít s BetterBelly.

BetterBelly Barbora Makošová
Na BetterBelly nedám dopustit, říká Barbora

Referenční zkušenosti vlastní i našich klientek s BetterBelly

Naše klientka Martina má už v pořádí pátou studii a je velice spokojená. Shodila 3 konfekční velikosti, cítí se lépe, všímá si toho i její okolí a navíc chodí na BetterBelly pravidelně ve stejný čas jako jiná klientka a staly se z nich kamarádky.

Co vy říkáte na BetterBelly? Za vyzkoušení nic nedáte…

Alžběta Bublanová cvičí BetterBelly
Alžběta říká: vyzkoušela jsem BetterBelly a funguje na hubnutí bříška

Klientka Jitka zase využívá BetterBelly pro uspořádání svých myšlenek, protože zkrátka „vypne“ a jede.

Petru čeká maturitní ples dcery a potřebuje se dostat do šatů, které jí jsou po Vánocích těsné, že si v nich ani nezatančí. Má za sebou třetí vstup a těší se na další.

Paní Monika je s BetterBelly moc spokojená. Začala chodit tak před rokem a od té doby už absolvovala několik programů BB. Dřív chodila cvičit do posiloven, ale až BetterBelly jí pomohlo zhubnout na správných partiích – tedy na bříšku a ještě za poměrně krátkou dobu, a to se v jídle moc neomezuje. Cvičení je pro ni velice příjemné a má super příležitost srovnat si myšlenky v hlavě nebo se podívat na nějaký film, díky kterému jí cvičení rychle uteče. Všem BetterBelly doporučuje!

A naše klientka Gabriela začala díky BetterBelly vnímat pohyb, jako nedílnou součást jejího života a životního stylu. Kombinuje cvičení s kruhovým tréninkem a když z nějakého důvodu nemůže delší dobu přijít, bolí jí z toho prý hlava.

Každá jsme trochu jiná a každá z nás má svůj příběh. Zkuste BetterBelly a podělte se s námi o Váš příběh se šťastným koncem…

Co o nás říkají naše klientky?

 

Leave a Comment