Trenérka Jindra a její proměna: priority, dělat to pro sebe, rozhodnout se. Přijďte!

Ahoj, jmenuju se Jindra a můžete mě potkávat v Auře na Pankráci

Možná vám přijde můj obličej povědomý; je dobře možné, že jsme se již potkaly při vaší každoroční cestě na dovolenou. Ano, 12let jsem strávila na palubách Boeingu 737-700, 800 a 900 a Airbusu A320 v barvách nejmenované letecké společnosti.

„12 let lítání“ v dobrém i horším Jindru „obohatilo“

Létání není jen práce, ale také životní styl

Máte možnost procestovat skoro celý svět, poznat spoustu zemí a kultur. Nese spoustu výhod, jako pobyty u moře v Karibiku když v Praze mrzne, navštívíte země o kterých se může mnohým smrtelníkům jen zdát, na Kapverdy jezdíte jako na chatu…

Hezký živostní styl a pak bolesti zad
Hezký živostní styl a pak bolesti zad

Přes tohle pozlátko má i svá úskalí v podobě života sbaleného do různě velkých kufrů, nedostatek spánku, vysoké podpatky a zvedání těžkých břemen, dlouhodobé stání, bolesti zad…

Takže jak se vlastně Jindra dostala k fitness? 

Nikdy jsem vlastně neměla potřebu nějak extra hubnout, ano, trochu větší zadek vyvážený velkým poprsím při mé výšce 183cm stále dělal hezkou siluetu. Bohužel právě moje výška spojená s prací a neustálým se hrbením si vybraly daň v podobě bolestí zad. Všemožné rehabilitace a masáže zabraly jen na chvilku.

Ze všech stran jsem slyšela, jak mi může pomoct jenom cvičení a zpevnění zádového svalstva, ale měla vždy jsem si nacházela výmluvy, tu nebyl čas, jindy bylo naplánováno něco důležitějšího, zkrátka vždy se našel důvod proč to nejde.

JIndra je jako Vy, nestíhá, na spoustu věcí nemá čas. Cvičení jí dává sílu vše zvládout
JIndra je jako Vy, nestíhá, na spoustu věcí nemá čas. Cvičení jí dává sílu vše zvládout

Zhruba před 6ti roky jsem trpěla tak silnými bolestmi, že jsem nevydržela ani 2 minuty sedět na sedačce pro letušky. Tak jsem se odhodlala k nečekanému kroku a začala cvičit. Jelikož při mé práci nebylo možné navštěvovat pravidelně fitko, začala jsem cvičit doma. Našla jsem si na internetu videa Jillian Michaels a začala.

Cvičení pomáhalo proti bolesti, Jindra měla hned dobrou náladu a opravdu hodně zhubla

Výsledek se dostavil po 14ti dnech, sice mě bolelo celé tělo, ale bolest zad přestala. Jelikož mám silně vypěstovanou slabou vůli, tak mě strach z opětovné bolesti donutil cvičit každý den. Věděla jsem, že jakmile jednou vynechám, tak si najdu vždycky důvod vynechat. Takhle jsem jela půl roku, po letu, před letem, po překročení 6ti časových pásem, na pokoji v hotelu, na pláži… Jako vedlejší efekt cvičení se mi dostavila dobrá nálada po cvičení a opravdu hodně jsem zhubla.

Z hubnutí do tvarování postavy: jde to!

Jelikož to hubnutí šlo jakože samo, a šlo to dobře tak jsem se rozhodla, že když už jsem tak daleko tak začnu s tvarováním.

Vždycky se mi líbila hezky kulatá ramena a pevné ruce, a ty moje hůlčičky byly k ničemu. Ono když podáváte první pomoc člověku 2x těžšímu než Vy, tak se vám nově nabytá síla hodí.

Začala jsem se více zajímat o zdravou stravu a tvarování postavy a díky kamarádovi jsem objevila kouzlo kruhového tréninku Crossfit a silového tréninku. 

A posilování a tvarování postavy Jindru nepustilo

Každý kdo cvičí už delší dobu, vám potvrdí, že tohle je maraton, svaly rostou pomalu, ale když konečně vykoukne ten oblouček na ramenou, je to prostě zážitek.

Jelikož jsem věčně neměla čas někam docházet, tak se z mého bytu stala taková malá posilovna. V kufru se mnou jezdil na pobyty TRX a na hotelu jsem se jako první ptala, kde mají fitko.

svaly rostou pomalu, ale když konečně vykoukne ten oblouček na ramenou
svaly rostou pomalu, ale když konečně vykoukne ten oblouček na ramenou

Díky cvičení jsem získala nové přátele, sílu vyrovnat se s věcmi které změnit nejdou, sílu překonat různé nemoci, možnost jak si ulevit od stresu. Pro mě je cvičení droga a terapie zároveň. Když potřebuju přemýšlet tak cvičím, když potřebuju vypnout tak cvičím, když potřebuju vybít vztek, tak cvičím. Cvičení se stalo mým novým životním směrem.

Před 2 roky mi dalo cvičení a nabyté seběvědomí tu velkou sílu opustit práci, která mi toho strašně moc dala. Už jsem v ní nadále neviděla svojí budoucnost. Díky kamarádce jsem letos v létě začala pracovat jako trenérka v Auře. Vždycky jsem to chtěla zkusit, ale hledala jsem různé výmluvy proč to nejde. A ono to jde! Můžu pomoct ženám plnit si jejich sny o štíhlejší a zdravější postavě

„Tím, že si přijdete zacvičit, mi vlastně plníte můj sen,“ říká Jindra

Protože pokud žena chce, tak dokáže třeba i změnit svět.

Jindra Mašková

Vše je o tom, jak si nastavíte priority. Cvičení mě naučilo mít sebe na prvním místě, co udělám já pro své tělo, to mi moje tělo vrátí. Takže když makám dělám to na 100%, jinak to nemá cenu.

Pokud chce člověk něčeho dosáhnout, musí to dělat pro sebe, pro nikoho jiného. Pokud chcete něčeho dosáhnout, stačí se rozhodnout.

❤Vaše Jindra

„Train hard or go home“

Co o nás říkají naše klientky?

 

Výhody členského klubu

Členky AURA Fit Lady Club přínosy fitness a výhody klubového cvičení již znají a proto s námi cvičí mnoho let. Co oceňují?

  • přátelskou klubovou atmosféru
  • dlouhodobé cvičební plány s možností přerušení
  • omezený počet členů pro Váš komfort
  • vstup pouze pro ženy
  • zkušené a ochotné trenérky
  • čistotu, na kterou klademe vysoký důraz
  • kosmetické přípravky a hygienické pomůcky v šatnách
  • výbornou dopravní dostupnost – Metro A Strašnická a Jiřího z Poděbrad, Tram
  • unikátně a stylově připravené prostory
  • klubovou atmosféru a partu členek

 AURA klubech se využívají hydraulické pístové stroje, které mají jedinečnou vlastnost – umožňují zároveň kardiovaskulární i silový trénink. A navíc, protože jsou pístové, šetří čas. To znamená, že jednou skupinou svalů provádíte tlak a opačnou svalovou skupinou tah. Taková intenzita cvičení vede ke snadnému zvýšení a udržení požadované tepové frekvence v tzv. aerobní zóně.

  • Zapojováním opačných svalových skupin své svaly procvičujete symetricky a rovnoměrně.
  • Díky cvičení proti hydraulickému odporu se pohybujete plynule. Je to podobné jako cvičení ve vodě a zcela bezpečné i pro slabší osoby.
  • Nejsou zde žádné zásobníky závaží, se kterými se musíte potýkat, ani se o nastavení váhy nemusíte složitě rozhodovat. V běžných posilovnách dochází až k 85 % zranění během excentrické kontrakce. Při obousměrném cvičení nikdy ke snížení zátěže nedochází.
  • Zátěž odtlačujete a přitahujete. Takové cvičení mohou bezpečně zvládnout mnohé babičky, může ale také zajistit intenzitu a odpor náročný pro zdatné sportovkyně.

Leave a Comment