Zdravíme z Aury! Milé klientky, už se nám po Vás stýská!! V současné nelehké, omezené situaci, kdy se všichni snažíme o snížení šíření nákazy, nesmíme zapomínat na fakt, že je důležité dopřát si pravidelný pohyb, protože právě ten je jedním z hlavních činitelů, kteří pomáhají zvyšovat naší imunitu. Co pro Vás děláme? Pro aktivní trávení volného času doma jsme pro Vás připravili sestavy cvičení, díky kterým se můžete udržet v kondici. Vysíláme na stránce: https://www.facebook.com/kruhovy, přidejte like, sledujte nás, budeme rádi i za Vaše komentáře, co byste chtěly do cvičení přidat. Trenérka Simča bude moc ráda za Vaší zpětnou vazbu. Co pro vás připravujeme? Připravujeme speciální podporu – PŘIPRAV SE DO PLAVEK – již brzo Vám představíme bližší informace. Naše majitelka Bára nedávno porodila úžasného syna Adámka. Těší se na cvičení zpět
dozvědět se víc

Poslední dobou jsou to častější a častější případy, které nás obklopují nebo jsme přímo jejich součástí. Mám na mysli prosakování mužského principu do chování žen. Pomalu se tak začíná tvořit svět, kde se snaží ženy mužům vyrovnat. Kde vyrůstáme v podmínkách orientovaných na výkon. Kde chybí ženská něha a empatie. Dnešní ženy jsou vážně skvělé. Dokáží si vydělat jako muži (často i více), zvládnout chod domácnosti a odzátkovat víno. Častokrát nečekají, až jim muži pomohou do kabátu. Klidně táhnou samy těžké tašky z obchodu. V práci dělají velká rozhodnutí, uzavírají obchodní dohody, jednají s muži a jsou s nimi narovno. Ženy jsou zkrátka samostatné jednotky schopné plně fungovat i bez mužů. Jenže ženský princip funguje přesně naopak. Pracuje více s bezpodmínečnou láskou – vůči sobě i vůči druhým. Za náš přístup nemůžeme. V mužském principu nás vychovali rodiče. A ty
dozvědět se víc

Asi málokterá z nás si uchránila své ladné křivky a nízké procento podkožního tuku přes zimu a Vánoce. A ono se to pod tím kabátem tak hezky schovávalo, co? Meteorologové tvrdí, že zima nás nečeká ani v jarních měsících, takže je nejvyšší čas začít s tím něco dělat. Ať to do léta stihneme setřást! Na začátku cvičení ve fitku se třeba rozhodneme, že začneme chodit 3x týdně na půl hodiny na kruháč. V jídle se omezovat nehodláme. Máme stresy v práci i osobním životě a dieta není nic pro nás. Proto přece cvičíme, ne? Cvičíme poctivě od ledna a do léta máme reálnou šanci zhubnout vysněných 10 kg. Pokles váhy o 0,5 kg týdně je doporučený zdravý úbytek na váze, aby se nedostavil následný jo-jo a nebyl to velký nápor na organismus. Díky cvičení máme vyrovnaný denní příjem a výdej energie. Co se bude dít
dozvědět se víc

My zkušenější ženy už víme, že pokud chceme získat a udržet si postavu svých snů, být krásné navenek a zároveň krásné „uvnitř“ díky spokojenosti sama se sebou, nejde to rychle. Metabolismus ženského těla ve středním věku je již pomalejší; dříve se stačilo 2-3 dny omezit v jídle a hned jsme se vešly do oblečení s menší konfekční velikostí. Udržení pěkného pevného těla, to je o přístupu sama k sobě a „práce“ na celý aktivní život každé ženy. Aktivní kardio pohyb a dlouhodobé posilovací cvičení k udržení nebo rozvinutí věkem ochabujících svalů tvarujících náš vzhled. Koneckonců, svaly a pohyb spalují tuk (kosti ani tuk v těle tuk prostě nevyžadují, vystačí si se zásobou energie a sacharidy z jídla. Při stejné váze a výšce, přiměřeně a žensky osvalená postava je štíhlejší než-li zatučněná. Pro kombinaci posilování
dozvědět se víc

Použijte techniku slova roku na jako life-hack pro 2020 a nebudete litovat… Možná to máte taky tak: na začátku roku jste si prohlížela a četla příspěvky na sociálních sítích s hashtagy #vyzva nebo #challenge. Co lidé ve Vašem okolí změní, udělají, do čeho se pustí… A tak jste se touhle vlnou nechala také zlákat a už jste se hecla, že budete žít zdravěji… Jak jste na tom Vy? Při prvních překážkách jste si třeba přivedla parťačku, protože ve dvou se to lépe táhne. Ale uběhl teprve měsíc a Vaše rozhodnutí pomalu a jistě ztrácí sílu. V práci vysedáváte do večerních hodin a hodiny pro fitka jsou v čudu. K večeři se odbydete něčím rychlým, ale rozhodně ne zdravým – a vyčerpaná padnete do postele. Nevěšte hlavu, nejste jediná Co ukázal výzkum agentury
dozvědět se víc

Za hranou rizikového pití se u nás pohybuje přibližně 1000 000 lidí. To znamená, že průměrně každý sedmý dospělý Čech má problém s nadměrným pitím… Proto se stal nejkratší měsíc v roce výzvou pro všechny, kteří s tím chtějí něco udělat. V roce 2020 se jedná již o 8. ročník této české kampaně. Využijme letošních 29 dní smyslupně a podpořme tím nejen sebe, ale i všechny, pro které je alkohol opravdovým problémem. Nastartujete změnu s námi? Když nic jiného, suchej únor prověří, jaký vztah k alkoholu máte nebo nemáte. Protože příležitostná sklenička vína se velmi často stává rituálem a tam začíná problém. Dodržování zdravého životního stylu totiž není jen o zdravé stravě a cvičení, ale i o návykových látkách, mezi které alkohol rozhodně patří. Nadměrným požíváním alkoholu dochází ke zvýšení rizika zánětu jater, jelikož orgán nezvládá zpracovávat přijaté
dozvědět se víc

Osobní zkušenosti s BetterBelly včetně autorčiny vlastní jsou v druhé polovině článku. Na začátek trochu vysvětlení ohledně BetterBelly Metoda tréninku BetterBelly je jednoduchá. Budete trénovat na eliptickém trenažeru (orbitreku) nebo rotopedu 3x do týdne v délce 30 až 60 minut po dobu nejméně 4 po sobě jdoucích týdnů. Na začátku studie Vás trenérka změří a hodnoty zapíše do Vaší permanentky. Úbytky jsou znatelné především v oblasti bříška, proto měříme obvody bříška kolem pupíku, pasu, zadečku a stehna (zpravidla stehno beze změny, hýždě nepatrný úbytek, většina úbytku obvodu je v pase v oblasti pupíku a 3 cm pod pupíkem). Na konci studie Vás opět přeměříme a rozdíl uvidíte sama. Jak probíhá cvičení na Betterbelly? Pak už přecházíme k samotnému tréninku. Trenérka Vás obalí nejprve strečovou folií z hygienických důvodů a potom Vám přes folii připne břišní pás vytvářející
dozvědět se víc

Do 2.2.2020 s sebou vezměte na cvičení novou parťačku a můžete kromě společně stráveného času při cvičení navíc získat měsíční studii BetterBelly úplně zdarma. Na recepci fitka jsme pro Vás připravili obálky s pozvánkou. Můžete ji darovat té nej, se kterou se Vám bude dobře cvičit. Řekněte si při Vaší další návštěvě aury o obálku trenérce. Ve dvou se to lépe táhne a pravidelnosti cvičení to jen prospívá. Více v samostatném článku. Budete se hecovat, podporovat nebo se jen těšit na společné chvilky při snaze udělat něco pro sebe? Co o nás říkají naše klientky?  

Ve dvou se to vždy lépe táhne a dvojnásobná dávka vyplavených endorfinů za to stojí. A u nás k tomu dostanete s parťačkou obě ještě něco navíc: AKCE Pozvi kamarádku – detaily ZDE. Stačí si vzít ve fitku připravenou pozvánku a domluvit si společný termín zkušebního tréninku Vaší nové parťačky. První rozhodnutí je vůbec nejtěžší – odhodlat se a zapsat se k dlouhodobému cvičebnímu programu. Jak ale vytrvat a do fitka pravidelně chodit? Ledňáčkem tedy nebudete… Máte za sebou nejdůležitější rozhodnutí, že se budete věnovat sama sobě a zahrnete do toho cvičení. Výborně! Ale znáte to sama, počáteční nadšení pomine po prvním bolavém svalu nebo první nemoci dítěte. Navíc s novým rokem se Vám nakupila spousta práce a doma se po svátcích taky samo neuklidí… Najednou máme na jeden důvod, proč cvičit,
dozvědět se víc

AKCE: Namažte se taky! V týdnu 13.-19.1.2020 si můžete zdarma vyzkoušet, jak pomáhá masážní gel Topvet. Řekněte si trenérce a ověřte sama účinek při hodině BetterBelly na Stráše a Jiřáku, a na rolleticu (jen Jiřák). Hřejivý efekt gelu se skořicí zrychlí boj, který zná snad každá z nás 🙂 Týká se vás problém s celulitidou? Nevadí, nejste v tom sama, a když dodržíte několik jednoduchých doporučení, může být problém velice rychle minulostí. TIP1: máte rezervovanou na příští týden svoji seanci na BetterBelly? Můžete si rezervovat ZDE. Přihlašovací údaje stejné jako ve fitku 🙂 TIP2: nebyla jste u nás už dlouho? Chcete si vyzkoušet zdarma BetterBelly nebo rolletic (jen Jiřák)?. Udělejte si registraci pro obnovený zkušební trénink a rezervujte si Váš termín! 1. Dodržujte pitný režim Nejdůležitější radu samozřejmě zařazuji na první místo,
dozvědět se víc