Víte, že jsme díky Výzvě s Bárou spustili semináře na pobočce Jiřího z Poděbrad? 🍀 Probíráme spolu, jak se stravovat správněji, odlehčeněji, lépe 🙂

Není to jen o pitném režimu, na který jsme se teď zaměřily a podporujeme Vás v něm (více zde). Pokud chcete měsíc zdarma cvičení díky #auraaqua, připravily jsme si soutěž na sociálních sítích. I Váš pitný režim můžete na semináři probrat.

Témata seminářů jsou do začátku tato:

  • Diety vs. Přirozené hubnutí (dlouhodobá změna stravování a životního stylu (s Jarmilou)
  • Zdravé pečení bez mouky a cukru (s Álou)
  • Trendy a mýty v potravinách (s Markétou)
  • Onemocnění související s výživou (s Jarmilou)

Tak se domluvte na účasti s trenérkou nebo si zavolejte na pobočku 😉

Prostě: zaktivujte se, pojďte aktivně do Výzvy s Bárou!

Pomůže nejen osvědčený kruhový trénink a oblíbené Betterbelly, ale i nové cvičební pomůcky a na JZP rolletic. Bára si jej dává na uvolnění jako masáž 😉

jak vidíte, zkouším i novinky Ybell a Bosu Pods
a bříško vyladím díky BetterBelly

Při náročných fyzických aktivitách je nutné uzpůsobovat pitný režim, aby nedošlo k dehydrataci. K té dochází (i bez pocitu žízně) většinou v zimě (suchý vzduch) a v horkých letních dnech. Při velké námaze v horku může člověk vypotit i více než dva litry za hodinu. Příznaky dehydratace jsou například suchá pokožka, rty či nízký krevní tlak. Potřeba pít vodu také závisí i na stravě. Je-li strava slaná či sladká, člověk přirozeně potřebuje více tekutin oproti člověku, který jí např. obilniny, luštěniny, zeleninu atd. Příjem potravy by se ale měl obejít bez nadměrného pití (nejlépe od 30 minut před do 30 minut po jídle), aby se trávicí enzymy nezředily a neovlivnily tak trávení.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Pitn%C3%BD_re%C5%BEim

❤Těšíme se na Vás, Vaše trenérky a Bára

Co o nás říkají naše klientky?

 

Leave a Comment