Jak ušetřit za cvičení? 5 tipů a triků, jak financovat delší cvičební plány

My zkušenější ženy už víme, že pokud chceme získat a udržet si postavu svých snů, být krásné navenek a zároveň krásné „uvnitř“ díky spokojenosti sama se sebou, nejde to rychle. Metabolismus ženského těla ve středním věku je již pomalejší; dříve se stačilo 2-3 dny omezit v jídle a hned jsme se vešly do oblečení s menší konfekční velikostí.

Abychom si udržely figuru, za kterou se každý chlap otočí, je potřeba aktivní přístup. Je to samozřejmou součástí moderního životního stylu ženy 21. století. Vědomá a plánovaná aktivita, změna postavy k lepšímu. Díky pohybu, spalování a cvičení se zátěží navíc naše tělo vyplavuje ve zvýšené míře endorfiny, hormony štěstí.

Udržení pěkného pevného těla, to je o přístupu sama k sobě a „práce“ na celý aktivní život každé ženy. Aktivní kardio pohyb a dlouhodobé posilovací cvičení k udržení nebo rozvinutí věkem ochabujících svalů tvarujících náš vzhled. Koneckonců, svaly a pohyb spalují tuk (kosti ani tuk v těle tuk prostě nevyžadují, vystačí si se zásobou energie a sacharidy z jídla. Při stejné váze a výšce, přiměřeně a žensky osvalená postava je štíhlejší než-li zatučněná.

Pro kombinaci posilování při udržení tepové frekvence pro spalování tuků je ideální posilovací kruhový trénink 2-3x týdně, vhodně doplněný ve volných dnech nějakým tím kardio pohybem. Ať již například:

  • delší rychlejší procházkou ve svižnějším tempu, či
  • joggingem, tedy pomalejším během takovou rychlostí, kdy si ještě dokážete povídat a nelapete po dechu.
  • Nebo klidnější jízdou na kole s rodinou a dětmi,
  • zimním výletem na běžkách s partnerem nebo kamarádkami, nebo dokonce
  • cíleně ve fitku alespoň 20 minut trvající kardio aktivitou nejlépe na eliptikalech, které šetří naše klouby.

„Chytře a efektivně lze doplňkové kardio kombinovat využitím BetterBelly s cíleným hubnutím na bříšku, s cílem shodit 1-2 konfekční velikosti během 12 „seancí“ čili jednoho měsíce. Hojně se využívá před létem na doladění postavy, ale je samozřejmě možné využívat BetterBelly celoročně.“

Pro závazek aktivního pohybu je nejvýhodnější mít klubové členství. Nejlépe v klubu, s garancemi konstantních cen při opakovaném prodlužování členství. Ale jak můžete dát najednou více peněz za dlouhodobé členství, když nemáte právě teď našetřeno nebo doma někoho, kdo Vám plán zaplatí?

Tip 1: Příspěvky od zaměstnavatele na cvičení

U nás v Aura klubu můžete využít platbu různými benefitními poukázkami nebo kartami od zaměstnavatele. Spolupracujeme s firmami Sodexo, Up Česká republika s.r.o. a Benefit Management s.r.o. Platit za členství tedy můžete FlexiPassy, RelaxPassy nebo kartou ActivePass či Flexi pass card od firmy Sodexo. Unišeky od společnosti Up nebo stravenkovou kartou Benefit plus.

Tip 2: Ptejte se zaměstnavatele na možnost čerpání z FKSP

FKSP je Fond kulturních a sociálních potřeb. Tento fond zřizují takoví zaměstnavatelé, kteří jsou organizační složkou státu (například ministerstva), státní příspěvkovou organizací nebo příspěvkovou organizací zřízenou územními samosprávnými celky. Umíme upravit text faktury podle instrukcí od Vašeho zaměstnavatele tak, aby faktura obsahovala všechny náležitosti k řádnému proplacení podle směrnice zaměstnavatele.

Tip 3: Rozložení jednorázového výdaje do více měsíceů

Další možností, jak zaplatit dlouhodobý cvičební plán a výrazně tím nezatížit rozpočet, jsou měsíční platby bez navýšení. Díky rozvinutému bankovnímu trhu v ČR máme samozřejmě téměř všichni možnost vzít si půjčku. Nikdo si nechce vzít půjčku jen tak, a třeba na zbytné věci jako je exkluzivní dovolená nebo nejnovější elektronika, je to přímo chyba. Pokud Vám však cvičení umožní odreagovat se z náročné práce, věnovat se sama sobě, být spokojenější, dává to smysl. A navíc, pakliže ušetříte pořízením ročního plánu v porovnání například se dvěma půlročními plány koupenými po sobě, nebo 12-ti měsíčními plány, je to dokonce rozumnější a vyplatí se to i s úroky – spočítejte si v ceníku, kolik ušetříte za roční nebo dvouletý plán.

Protože fungujeme na bázi klubu, a vymýšlíme, jak Vám cvičení usnadnit, máme připravené ještě elegantnější řešení:

Tip 4: Chytře a na účet fitka = Pagodil

Možnost rychle rozložit jednorázovou úhradu delších cvičebních plánů do měsíčních plateb máte u nás díky službě Pagodil. Náklady za úroky hradí fitko za Vás – členka neplatí nic navíc. Prostě nám došlo, že když už nám stravenkové společnosti strhávají poplatek za proplacení stravenek, stejně tak benefitní karty nám docela dost účtují, a koneckonců ani platby kartou nejsou pro fitko zdarma, není důvod, proč úroky z Pagodil přenášet na klientku. Pagodil je ideální pro klubovou dostačně pro banky bonitní členku, která projde scoringem.

Produkt na podobném principu již několik let úspěšně funguje v Itálii, kde ho využívá přes 10 tisíc obchodních partnerů, kteří s ním ročně realizují milion finančních transakcí. Pagodil je produkt společnosti Cofidis. COFIDIS je mezinárodní finanční společnost, která se specializuje na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Je součástí mezinárodní finanční skupiny COFIDIS Participation, jejíž majoritním akcionářem je Crédit Mutuel, jedna z nejvýznamnějších francouzských a evropských bank. COFIDIS působí v ČR již od roku 2004 a čerpá přitom z téměř 40 let zkušeností z předních evropských trhů.

Tip 5: Příspěvek od zdravotní pojišťovny – jak ještě ušetřit výdaje za cvičení?

Pokud už máte členství u nás koupené, neváhejte oslovit Vaší zdravotní pojišťovnu a požádat jí o příspěvek na pohybové aktivity. S jeho vyřízením Vám rády pomůžeme.

Nejčastěji pojišťovny podporují sportovní aktivity, případně odborné sestavení jídelníčku či hubnoucí pobyty. U konzultací či vytvoření jídelníčku pojišťovny vyžadují, aby klienti spolupracovali s lékařem či nutričním terapeutem.

Která pojišťovna svým pojištěncům nabízí největší benefity?

Některé zdravotní pojišťovny mají systém rozpracovanější a spolupracují s fitness oborem aktivně. Nejrozšířenější u obyvatel je VZP, v Praze pak také OZP a ZPMV. Ptejte se na Vaší pojišťovně, jak lze částečně proplatit náklady na cvičení.

Všeobecná zdravotní pojišťovna

VZP používá nejvíc lidí v ČR. Nabízí svým pojištěncům příspěvek 500 Kč na sestavení jídelníčku či na sportovní aktivity. Doložený doklad musí být však na částku nad 1.500 Kč. Děti mohou získat příspěvek až 500 Kč na aktivity organizované školou.

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra

Pojišťovna ZPMV nabízí příspěvek 500 Kč na pohybové aktivity. Finančně podporuje i ženy po porodu a dárce krve.

Revírní bratrská pokladna

Pojišťovna nabízí pro děti od 7 do 18 let 500 Kč na absolvování kurzu STOB. Dospělí se pak mohou těšit na slevu 50 % na své pohybové aktivity. Podmínkou je registrace v systému MojeRBP.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

Svým pojištěncům nabízí příspěvek 700  na pravidelné pohybové aktivity. Mezi ty patří i plavání, masáže a solária. Podmínkou je doložení potvrzení o zaplacení permanentky v hodnotě alespoň 1.500 Kč.

Oborová zdravotní pojišťovna

Tato pojišťovna nenabízí žádnou podporu hubnutí. Nabízí však slevu až 20 % na vstupném na většinu pohybových aktivit. Podmínkou je registrovat se na Vitakartu, registrace je zdarma.

V Auře se snažíme dlouhodobě usnadňovat ženám cestu ke spokojenému životu.

Je jedno, jestli jste se rozhodla držet a udržet novoroční předsevzetí v roce 2020 či dříve. Nebo zda chodíte cvičit ze zdravotních důvod, či pro úsměv našich trenérek. Klubové prostředí dámského fitka a princip ženy ženám vytváří prostředí, kam se naše členky rády vracejí. Aktivní posilovací cvičení se zátěží při osvědčeném kruhovém tréninku na pístových strojích bez omezení nutnosti registrovat se na lekce a hlídat si čas příchodu, přináší ty nej výsledky pro naše členky, které poznaly, proč je fitko Aura tak oblíbené.

Co o nás říkají naše klientky?

 

Leave a Comment