Dobrý den, ráda bych se Vám představila: jmenuji se Ivana a říkejte mi Ivča 🙂

Miluji fitness a svoji dceru a je mi 37 let. V Aura Fit Lady Clubu Jiřího z Poděbrad pracuji už déle a musím říct, že tahle práce mě opravdu naplňuje a stala se doslova mým druhým domovem 🙂

Jsem obyčejná ženská, která se rozhodla věnovat sama sobě. Když řeknu, že cvičení fitness je pro mě můj život, můj životní styl, nebudu daleko od pravdy. Samozřejmě tedy až po mé dcerce, milované Natálce 🙂

Jak Ivana začínala s fitness?

Jak to všechno vlastně začalo? Než se mi malá narodila, aktivně jsem navštěvovala „fitness“, ale nebylo to tak intenzivní.

Prostě jsem se tak nějak hledala, držela neustále nějaké diety a myslela si, že čím štíhlejší budu, tím více budu spokojenější sama se sebou. Musím říct, že v té době to byl takový trend a já, jako mladá holka, jsem se ho zuby nehty držela 😀

Ivana Kozáková se věnuje fitness cvičení dlouhodobě
Ivana Kozáková se věnuje fitness cvičení dlouhodobě

Pak jsem poznala Natálčina tatínka a rázem se vše změnilo, ale ne na moc dlouho 😀
Natálka byla chtěné miminko a tak jsem se těšila z rostoucího bříška 🙂
Přibrala jsem jen pár kilo (asi 5 kg celkem), což bylo vlastně moc fajn. Tatínek malé byl v posilovně téměř jako doma a to bylo i to, co mě na něm vlastně imponovalo. Vrcholově se věnoval MMA (pozn. bojový sport), a tak jsem ani já nechtěla zůstat pozadu.

Trend plochého bříška Ivaně časem jako výzva nestačil…

Najednou jsem ale zjistila, že ten trend plochého bříška už není to, co je mi vlastní. Aktivně jsem začala chodit na tréninky a chtěla více svalů. A proto jsem začala cvičit pod vedením trenéra.

Co vám budu povídat? Doslova mě to pohltilo a ovládlo. Cítila jsem se super a výsledky byly velmi rychle na světě.

Dá to práci, ale i žena si může vypracovat sixpack. Ivana je toho důkazem
Dá to práci, ale i žena si může vypracovat sixpack. Ivana je toho důkazem 🙂

Den regenerace byl pro mě jako týden 😀
Bylo úžasné koukat na to, jak se moje tělo mění a formuje. Dřina se vyplatila:)

Ale není vše jen zalité sluncem. Aby se člověk udržel ve formě, musí hodně obětovat. Ať už je to čas, finance nebo prostě jen psychika. V době diety a shazování to občas bylo hodně náročné. I tak bych ale neměnila, a proto jsem při své práci, kterou jsem v tu dobu dělala, našla ještě brigádu. Kde jinde než ve fitku? 🙂

Ivana: fitness je pro mě práce snů, můžu pracovat na svojí zdatnosti a pomáhat ostatním

Cvičení na plný plyn

Motivace pracovala na plné obrátky. A i když to bylo opravdu náročné, nedovedla jsem si představit den bez toho, že bych si nedala alespoň kardio na běžícím páse 🙂 Můj týden se skládal ze 3 až 4 tréninků týdně a zdravá strava se stala  součástí mého života.

Cvičení s trenérem pro opravdový pokrok
Cvičení s trenérem pro skutečný pokrok v přeměně těla


Je to už přes dva roky, co mám svého osobního trenéra a maximálně mi vyhovuje. Jenže… V časech státních svátků bylo fitko, kam jsem chodila, prostě zavřené. A tak jsem se konečně taky jednou za uherák 🙂 koukla do jiného fitness centra. A protože jsem byla dost zvědavá na nestranný názor i jiného trenéra, tak se mi to vlastně hodilo.

Je spousta možností, jak cvičit a pracovat na sobě a pro svoji spokojenost
Je spousta možností, jak cvičit a pracovat na sobě a pro svoji spokojenost a zdatnost

Při prvním tréninku jinde jsem zjistila, že je pořád, co se učit a zdokonalovat. Za těch pár hodin jsem se naučila spousty nového a pro mojí práci moc důležitého.

Fitness cvičení je pro Ivanu základ. Co dělá navíc?

Vraťme se k bojovým sportům. Je to něco, co mě prostě láká, baví a fascinuje. A tak jsem s kamarádkou, která se  věnuje boxu, zašla na kurz použití obranného spreje a kurz sebeobrany (proti napadení). Tam jsem poznala svého dalšího trenéra, který je instruktorem Kalahu, na který také docházím.

Kalah je izraelský bojový systém založený Idanem Abolnikem. Specializuje se na boj zblízka a obranu proti chladným a střelným zbraním. Je mezinárodně uznávaný jako jeden z nejefektivnějších bojových systémů současnosti. Používají ho vojenské i civilní složky po celém světě, od Jižní Afriky, po Evropu a Spojené státy. Systém Kalah není žádným bojovým sportem, ani to není kurz sebeobrany. Jde o systém používaný proti opravdovému násilí v reálném životě. Jde o systém přežití.

Co je KALAH? Kalah není bojový sport!
Práce ve fitness je pro Ivanu práce snů
Práce ve fitness je pro Ivanu práce snů 🙂

Působím teď v Auře na Jiřáku, našla jsem si práci snů. Je to úplně jiné, chodit do práce s nadšením a myšlenkou, že někomu můžu pomoct k vysněné postavě. Anebo prostě jen k tomu, aby se prostě ve svém těle cítil dobře.

Když si chcete dát pořádně do těla, Ivana Vám řekne jak na to
Když si chcete dát pořádně do těla, Ivana Vám řekne jak na to 🙂

Ivana Vás zve do AURA Vinohrady

Jsem tu pro Vás 🙂 Můžu být Vaší motivací, ale věřte, že právě Vy jste taky tou mojí motivací a Vaše výsledky jsou i mé.

Některé naše klientky mě už znají moc dobře:) cvičíme společně a jdeme po stejné cestě. A na Vás nové, co se k nám přidáte, se moc těším!

Vaše Ivana Kozáková (Volná)

Pomůže Ivana i Vám cítit se lépe a být se sebou ještě víc spokojená?

Co o nás říkají naše klientky?

 

Ivana shrnuje výhody členského klubu

Členky AURA Fit Lady Club přínosy fitness a výhody klubového cvičení již znají a proto s námi cvičí mnoho let. Co oceňují?

  • přátelskou klubovou atmosféru
  • dlouhodobé cvičební plány s možností přerušení
  • omezený počet členů pro Váš komfort
  • vstup pouze pro ženy
  • zkušené a ochotné trenérky
  • čistotu, na kterou klademe vysoký důraz
  • kosmetické přípravky a hygienické pomůcky v šatnách
  • výbornou dopravní dostupnost – Metro A Strašnická a Jiřího z Poděbrad, metro C Pankrác/Budějovická
  • unikátně a stylově připravené prostory
  • klubovou atmosféru a partu členek

 AURA klubech se využívají hydraulické pístové stroje, které mají jedinečnou vlastnost – umožňují zároveň kardiovaskulární i silový trénink. A navíc, protože jsou pístové, šetří čas. To znamená, že jednou skupinou svalů provádíte tlak a opačnou svalovou skupinou tah. Taková intenzita cvičení vede ke snadnému zvýšení a udržení požadované tepové frekvence v tzv. aerobní zóně.

  • Zapojováním opačných svalových skupin své svaly procvičujete symetricky a rovnoměrně.
  • Díky cvičení proti hydraulickému odporu se pohybujete plynule. Je to podobné jako cvičení ve vodě a zcela bezpečné i pro slabší osoby.
  • Nejsou zde žádné zásobníky závaží, se kterými se musíte potýkat, ani se o nastavení váhy nemusíte složitě rozhodovat. V běžných posilovnách dochází až k 85 % zranění během excentrické kontrakce. Při obousměrném cvičení nikdy ke snížení zátěže nedochází.
  • Zátěž odtlačujete a přitahujete. Takové cvičení mohou bezpečně zvládnout mnohé babičky, může ale také zajistit intenzitu a odpor náročný pro zdatné sportovkyně.

Leave a Comment