LISS je tělesná aktivita nebo sport s výkonem tak, aby bylo možno mluvit a nezadýchávat se. Tedy můžeme říci v konverzačním tempu. „LISS se cvičí tak rychle, abyste byste měla být schopna vést normálně hovor a přitom se nezadýchat. Nelapat po dechu, když mluvíte s kamarádkou. Pokud cvičíte delší dobu na úrovni 50-60 % maximálního výkonu, spalujete především tuky,“ vysvětluje Bára Makošová. Odborně se také říká Test mluvčího – bavte se při cvičení, a když se zadýcháváte, zpomalte. Ve fitku rychle, nebo pomaleji? Vezměte kolegyni, kamarádku, maminku nebo sestru a jděte se hýbat společně. Do LISS se počítá volnější cvičení ve fitness na kruhovém tréninku. A samozřejmě eliptikaly v kardio zóně na Betterbelly jsou ideálním místem pro cvičení s nižší intenzitou. Aby se z LISS nestalo flákání a vaše kila šla dolů, je důležité vydržet
dozvědět se víc

Naše členka Alžběta Bublanová se podělila o zkušenosti s cvičením v AuraFit. Trénink na pístových strojích je prostě nejlepší pro formování postavy a zlepšené spalování tuků 🙂 Alžběta píše: Proč jsem začala cvičit? Nikdy jsem u žádného sportu nevydržela delší čas. Zkoušela jsem různé druhy aerobiku, kolečkové brusle, pilates i jógu. Je pravda, že v mladším věku moje sportovní pokusy úzce souvisely s touhou vypadat dobře, tedy být štíhlá a mít pevné tělo, to chce asi každá. A s věkem se to sice nemění, ale rozšiřuje o další důvod, a sice zůstat alespoň trochu zdravá. A je tomu tak třičtvrtě roku, co mi začaly problémy se zády. A tak jsem po nějakém čase šla k doktorovi. A svlíkla se před ním. A on mi povídá, že není divu, že mě bolí záda, protože mám
dozvědět se víc